Varmt välkommen Emmy!


Emmy Norrman


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag började scrappa ca 2012. Det var när jag började skriva små hälsningar på vikta papper med lite klistermärken på.

Mitt bästa scrapminne: Det var när jag gjorde; typ mitt 8:e kort, och frågade mamma vad hon tyckte och hon sa att det var jättefint!!

Mitt sämsta scrapminne: Det är nog när jag hade lagt ner jättemycket tid på ett kort för att sen upptäcka att jag gjort det på fel håll, haha!!!

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Jag hade önskat fred på jorden, att alla var lika rika och inget annat om jag hade Alladins lampa.

Mitt goda råd till alla som skapar: Mitt råd till andra är att inte tänka på vad andra tycker utan gör vad du själv vill, följ din egen stil.

I övrigt vill jag säga ... Jag är 11 år. Har en storebror som heter Charly. Jag är en SCRAPPARE!!!!

0 kommentarer: