Varmt välkommen Henrietta!


Henrietta


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag köpte ett pysselkit till min systerdotter julen 2006. Jag tyckte det såg så roligt ut så februari 2007 köpte jag ett kit till mig själv och på den vägen är det. Jag gör ju mest kort.

Mitt bästa scrapminne: När jag pysslar och det bara flyter på. Korten tillverkar sig nästan själva.

Mitt sämsta scrapminne: När jag och två vänner åkte på pysselträff och inte fick gjort någonting och bara ville hem :o)) Jag vet inte vad som gick fel.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: En massa nya papper och dekorationer. Och alfabet!! Älskar alfabet!

Mitt goda råd till alla som skapar: Ha skoj! Skapa för din egen skull!

I övrigt vill jag säga ... Jag älskar färger! Det syns både i mitt skapande som i mitt hem och på mig i mina kläder. Färg gör en glad!

Länk till min blogg: http://www.henriettaspyssel.blogspot.com/


Här kommer ett färgglatt kort som är väldigt mycket jag. Passande så här när påsken nalkas.
Det bästa med påsken är att man får använda starka färger! Och starka färger gör människor glada!

Kort av Henrietta

1 kommentarer:

Henrietta sa...

Tack så mycket!

//Henrietta