Vi låter månadens sponsor Anna berätta lite mer om sig själv och sin butik Pyssloteket


Pysslotektet ägs och drivs av Anna

Först - en allmän presentation av din butik i några meningar
Pyssloteket är en charmig liten butik som ligger en halvtrappa ner i ett 1800-tals hus på Valhallavägen 48 i Stockholm. Här finns massor av varor till scrapbooking, kortmakeri, decoupage och paketinslagning. Pyssloteket har också en webbutik.

Hur länge har du haft din butik?
Pyssloteket, som har funnits sedan 2007, blev till salu, så i september 2009 sa jag upp mej från mitt dåvarande jobb och blev med butik.

Vilket eller vilka mål har din butik?
Att tillfredställa varje pysslares outsinliga kreativa behov och att hjälpa människor att hitta sin kreativitet.

Vad gör din butik speciell?
Möjligheten och viljan att ta hem det du efterfrågar i produkter.
Jag handlar från hela världen och kan få hem många varor från olika märken vilket gör att butiken har ett stort, brett och varierat sortiment.

Hur länge har du själv scrappat eller skapat och vad föredrar du att skapa?
Idag gör jag mest kort. Jag halkade in via paketen, jag är proffisionell paketmakare sen 2007 och råkade inse att “man kan visst göra sina egna kort också...” På den vägen är det. Jag gillar att prova nya tekniker, verktyg, vikningar. Det är inte alltid jag fastnar för dom, men prova det vill jag.


Layout och kort av Anna


Vilken är din favoritprodukt när du skapar?
Papper/Cardstock, jag använder gärna både enfärgat och mönstrat papper.
Distresser, kan jag inte vara utan.

Om jag får ge ett råd till alla som skapar skulle det vara...
Bara gör´t!
Det ska vara roligt, så släpp prestationsångesten och jämför dej inte med andra.


Länkar
Pysslotektet - Webbutik
Pyssloteket - Nyhetsblogg
Pyssloteket - Inspirationsblogg


Skrotbokens länkar
KOMMANDE INLÄGG - Tävling under mars månad med sponsrad vinst från Pyssloteket
KOMMANDE INLÄGG - Innehåller alster med sponsormaterial från Pysslotektet. Alster är inspiration till mars månads tävling
KOMMANDE INLÄGG - Innehåller alster med sponsormaterial från Pyssloteket. Alster är inspiration till mars månads tävling
KOMMANDE INLÄGG - Inkomna bidrag till tävling under mars månad med sponsrad vinst från Pyssloteket
KOMMANDE INLÄGG - Vinnare i tävling under mars månad med sponsrad vinst från Pyssloteket

0 kommentarer: