Vi presenterar Sam

on 19 januari 2011

Vi fortsätter vår presentation av Skrotbokens veteraner, idag har turen kommit till Sam, vår yngsta inspiratör!


Sam


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Via mamma, tror jag. Vi har alltid pysslat mycket tillsammans. ;P

Mitt bästa scrapminne: När jag vann första vinsten med min första scrap. Det var gulliga Elsamaja som utsåg mig till vinnare.

Mitt sämsta scrapminne: När mamma åker till Helliden för att scrappa och jag inte får följa med för att jag är för ung och när man inte får till ett kort som man kommit halvvägs med.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Alladins lampa ... måste innebära tre önskningar. 1) Fred i världen! 2) Rättvisa för alla. 3) Oändligt med önskningar 4) (Eftersom jag fick oändligt med önskningar) En redigt massa pengar så jag kan köpa ett hus som det Miley Stewart har i Hannah Montana Forever!!

Mitt goda råd till alla som skapar: Hmmm, ha kul och följ din egen stil!

I övrigt vill jag säga ... att jag går i femman, älskar mamma, pappa, mina två kaniner och att spela teater och rollspel (på nätet)!

Länk till min blogg: http://samspysseloscrap.blogspot.com/ Fast där har inte hänt någonting sedan 2008. =)


Det här är min första layout som jag gjorde när jag var 8 år. Jag gjorde den efter en skiss som jag själv ritat.
Layout av Sam

3 kommentarer:

maxell sa...

Oooh va kul att läsa och se. Jag minns den där layouten. Färgglad, läcker och konstnärlig. :)

Pysseltjejen sa...

Kontnärlig ådra ser jag!
Superfint och välkommen ska du vara :)

maxell sa...

Glömde kommentera dina önskningar. De är helt underbara. *gillar skarpt* De är rätt lika min enda önskning som jag gjorde... den kommer snart i en blogg nära dig... ;)