Vi presenterar Karin/ essmo

on 2 januari 2011

Varmt välkommen Karin!


Karin/essmo


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag har alltid gillat att pyssla med papper och annat men började att scrappa riktigt i maj 2007.
Jag visste ju inte från början att det hette just scrapbooking, men efter att ha kikat runt på internet så var jag fast..
Så svaret här får ju bli internet .. =)

Mitt bästa scrapminne: Scrapkryssningarna till Kiel var fantastikst roliga, specielt den första, då jag träffade många goa scrapvänner.

Mitt sämsta scrapminne: Inget speciellt så, men ibland är jag superklantig när en layout är färdig å jag "skall bara" ... det är då jag brukar kladda ut pearlmakern eller sticklesen ...

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Ett större hus så jag kan ha ett gööööörstort rum med alla mina scrapsaker ;)

Mitt goda råd till alla som skapar: Se inte skapandet som ett tvång! Det skall vara avkopplande å härligt att skapa, är det bara stressande, ta en paus å fortsätt när det är skoj igen.

I övrigt vill jag säga ... Jag bor lite utanför Kungälv på ett underbart ställe som heter Rörtången med min man Stefan & våra döttrar Saga (-07) å Freja (-10)
Är himla glad för alla goa människor jag har träffat genom denna hobby, både på nätet & i verkligheten. Goa, härliga & glada människor! Kul!

Länk till min blogg: http://essmos.blogspot.com/


Jag gillar det lite slitna, färgerna å det lite murriga ihop med det ljusa. =)
Fotot är på min minsta dotter Freja.

Layout av essmo

0 kommentarer: