Vi presenterar Anna Lilja

on 3 juni 2010

Varmt välkommen Anna!


Anna


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: I början av 2009 följde jag med min fru på en scrapmara i Alingsås som Stämpelboden höll i. Jag satt hela dagen och tittade på när andra pysslade och när jag kom hem gjorde jag mitt första kort.

Mitt bästa scrapminne: När Milo berättade för mig att jag blivit DT på Stämpelboden, som var mitt första DT-uppdrag.

Mitt sämsta scrapminne: Jag har inga dåliga minnen från den här underbara hobbyn, även om jag blir frusterad när jag skapar så har det sin lilla charm.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: En lastbil med pengar! :)

Mitt goda råd till alla som skapar: Våga pröva nya tekniker, vikningar & kanske även papper som du inte vanligtvis skulle använda. Detta är ett roligt sätt att utvecklas.

I övrigt vill jag säga ... Förutom att pyssla skriver jag gärna, bakar, myser med frugan, går på konserter/festivaler, fikar, gosar på våra katter & umgås med människor.

Länk till min blogg: http://fruarnalilja.se/


Altrat hjärta

0 kommentarer: