Varmt välkommen Ingela!

Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jag beundrade flera fina alster i tidningar och särskilt på nätet.
Till slut gick jag på en scrapmässa i Göteborg - och då blev jag fast.
Det var 2008.
Dock har jag inte hunnit med så mycket som jag har tänkt, men det kommer väl det också.

Mitt bästa scrapminne: Bästa minnet är när jag blev medbjuden på en liten scrapträff hemma hos en duktig scrappare i Alingsås. Gemenskapen och alla tips som jag fick där - härligt! ;)

Mitt sämsta scrapminne: Sämsta scrapminnet är, ännu så länge, att jag liksom blir handlingsförlamad när jag ska göra något tillsammns med alla duktiga scrappare.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: Om jag fick chans att önska vad som helst så skulle det vara att få lusten och förmågan att skapa de bilder som jag ser inom mig. Att kunna måla så där fina bilder som så många andra kan.

Mitt goda råd till alla som skapar: Jag har nog inga goda råd utan söker istället goda råd. ;)

I övrigt vill jag säga ... Jag, en kvinna - maka - mamma - mormor - 55+ som fått lite småtörnar i livet, liksom många andra.
Har alltid "många järn i elden", oftast lite för många.
Tycker om skapande i alla former.
Har haft kurser i att göra waldorfdockor. Har gått kurser i lappteknik, flamskvävning, sömnad.
Dessutom tycker jag om att sticka och virka och gör saker i ull där jag använder mig av olika tekniker.
Gillar även heminredning och att fixa till ute.
Mer om mig kan man nog hitta på mina bloggar.

Länk till min blogg: http://kreativitetsbloggen.blogspot.com


Ett konfirmationskort som jag är riktigt nöjd med.
Har däremot inget kort på mig själv som jag är nöjd med. ;)

Kort av Ingela/Bollebygdsbo

1 kommentarer:

maxell sa...

Jag har vissa problem just nu med att hantera min webläsare. Får felmeddelanden och ser inte kommentarerna. Men... de verkar synas om det är minst två kommentarer till samma inlägg. Så här kommer en till. :)