av Skberg74

Strax innan påsk så fick jag hem ett sponsorpaket med godsaker till mig och dottern att pyssla med.

Att få hem material man inte valt själv är alltid roligt och att få hem material för att pyssla med dottern var extra spännande. Efter att jag sett dotterns reaktion så är detta något jag gärna gör igen. Hon riktigt lyste av skaparlust när hon fick vara med och planera för vad vi skulle göra med sakerna som kom från...


scrapmoment.com - sponsor i april 2010


Vi börjar med en bild på allt roligt som fanns paketet som jag fick hem.


Sponsorpaket från scrapmoment.com för att pyssla tillsammans med barn

Det var tur att tanken var att jag och dottern skulle pyssla med materialet för Saga slängde sig över innehållet och kom med många glädjerop.

Saga ville göra en layout med den fina stickers-flickan som följde med paketet. Det fick bli det första projektet.


Utöver det som fanns med i paketet har vi använt mönstrat papper, stickles och panduros panolim.
Layout av Saga - dotter till Skberg74

De härliga hängena i plast lockade oss att plocka fram pärlor och göra halsband. Jag pärlade och dottern flätade garn till sitt. Resultatet blev så här


Halsband av härliga plasthängen.
Halsband av Skberg74 och dotter



Närbild på det svarta halsbandet.
Halsband av Skberg74 med dotter

När jag skulle göra ett litet meddelande till påskägget som dottern skulle få så tog jag ett av dom söta korten och lite band från sponsorpaketet och kompletterade det med en stämpel och små alfabetsstickers. Resultatet blev perfekt.


Ett perfekt meddelande till dotterns påskägg.
Litet meddelande av Skberg74

Avslutningsvis säger vi tack till Scrapmoment för material och pysseltid tillsammans. Paketet var perfekt för att pyssla med barn i tidiga skolåldern. Detta eftersom alla små papprena gick perfekt att klippa till egna dekorationer - något som dottern gör mycket nu. Även jag som vuxen tilltalades av innehållet.

Länkar
Scrapmoments webbutik
Scrapmoments blogg


Skrotbokens länkar
Mjölk är livet - Innehåller en layout av Samara med sponsormaterial från Scrapmoment
April månads sponsor - del 2 - kommande publicering

0 kommentarer: