Varmt välkommen Martina!

Sist ut i vår presentationsrunda är Martina som till vår stora glädje är ny medlem av Skrotbokens fasta inspiratörer sedan den förste februari.


Martina Reynolds


Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Av en ren slump for ca 5 år sedan. Jag hade aldrig hört talas om scrapbooking då jag flyttade till Australien, men hittade en tidning och tyckte det verkade intressant. Köpte några papper, lim och klistermärken och det var det. Jag var fast och scrappar numer varje dag. En sådan otroligt rolig hobby.

Mitt bästa scrapminne:Då jag gjorde klart mitt första album wow vilken känsla var så stolt.

Mitt sämsta scrapminne: Har inga dåliga minnen, har alltid lärt mig nått nytt av mina misstag.

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: hmmm lite mera papper kanske.

Mitt goda råd till alla som skapar: Ha roligt och scrappa med din egen stil, tänk aldrig på vad andra tycker och tänker. Det bästa med scrapbooking är att det finns inget som är rätt och fel.

I övrigt vill jag säga ... att jag är en 27-årig tjej som för 7 år sedan flyttade ner till Australien.

Gift med Andrew och tillsammans har vi två barn Tiger och Bindy.

Vi bor på en stor farm utanför Brisbane och njuter av livet här på andra sidan.
Jag vill avsluta med ett ordsprak som jag tycker är så himla passande för alla oss som skapar: "Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun."/Mary Lou Cook

Länk till min blogg: http://scrappedbytina.blogspot.com/


Denna layout som får representera min skaparstil är på min gammelmormor Matilda
Layout av Martina R

2 kommentarer:

Scrapmoment Hellen sa...

Wow! STORT grattis Tina!!! Ska bli kul å följa dig här oxå kompis! Vi ses i cyber space!
Bamsekram!

//Hellen

maxell sa...

Varmt välkommen!

Jag noterade att citatet du har med i presentationen är väl det favoritcitat jag har gällande skapandet. Så pass favorit att jag kluddade dit det på min egen sk utmaningsburk. :)