Skiss #6 -15 mars

on 15 mars 2009

av Carola

Vi skapar utifrån samma skiss.
Den här veckan har jag ritat en enkel skiss med mycket utrymme för egna
tolkningar och idéer.
Vi vill se era tolkningar också av skissen. Senast den 28 mars måste vi ha era inskickade bidrag för att hinna få klart till publiceringen den 30 mars. Mer information finns om ni följer länken längst ner i inlägget.

Först en bild på skissen:



Skiss av Carola



Direkt när jag såg skissen så visste jag vad jag ville använda den till, jag har länge tänkt att jag skulle pimpa vår pepparkaksburk, tyvärr räckte inte pappret till hela burken men locket är nu klart. Kanske kommer det fortsättning när jag köpt papper och burken är klar.
Altrad burk av Skberg74



Ett "tack för senast" kort. Vågiga kanter o ink blev de mycket av. Mönstersaxen måste dammas av mellan varven, men se vad tjusigt de kan bli. Bilden i mitten är en stickers köpt på panduro. I övrigt är de spillpapper o spillband som fått vara med likaså en bit av min bordsduk på bilden ;).
Kort av Carola


Skrotbokens länkar
Vi skissar och skapar - information av maxell

0 kommentarer: